Notices
General Tech Good at troubleshooting? Have a non-specific issue? Discuss general tech topics here. IF YOUR QUESTION IS SPECIFIC TO A CERTAIN MODEL, IT DOES NOT GO IN THIS SECTION.

Aveo “udstødning”

Thread Tools
 
Search this Thread
 
Old October 2nd, 2022, 3:24 PM
  #1  
CF Beginner
Thread Starter
 
Ibjust's Avatar
 
Join Date: Oct 2022
Posts: 1
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default Aveo “udstødning”

Først tak for medlemskab
Jeg har et problem med min Aveo, jeg skal have udskiftet udstødningen på min bil, det er bagpotten der er knækket der hvor at røret går ind i bagpotten.
Men jeg kan se at der ikke er nogle samlinger på den på udstødningen ud over oppe under motor , og jeg kan ikke rigtig finde nogen reservedelskatalog , liste.
Bilen er en :Aveo 1.2
86 HK (63)
Årgang : 2013
Vin:KL1TF6939DB129111
Og jeg kan ikke rigtig se hvordan at man skulle kunne få en komplet udstødning op over bagakselen , håber nogle kan hjælpe
🙂🙂
Old October 2nd, 2022, 6:15 PM
  #2  
CF Monarch
 
oilcanhenry's Avatar
 
Join Date: Oct 2017
Location: USA
Posts: 4,605
Received 263 Likes on 255 Posts
Default

Originally Posted by Ibjust
Først tak for medlemskab
Jeg har et problem med min Aveo, jeg skal have udskiftet udstødningen på min bil, det er bagpotten der er knækket der hvor at røret går ind i bagpotten.
Men jeg kan se at der ikke er nogle samlinger på den på udstødningen ud over oppe under motor , og jeg kan ikke rigtig finde nogen reservedelskatalog , liste.
Bilen er en :Aveo 1.2
86 HK (63)
Årgang : 2013
Vin:KL1TF6939DB129111
Og jeg kan ikke rigtig se hvordan at man skulle kunne få en komplet udstødning op over bagakselen , håber nogle kan hjælpe
🙂🙂


Translation from Danish:

Default Aveo “exhaust” First, thank you for membership I have a problem with my Aveo, I have to replace the exhaust on my car, it is the tailpipe that is broken where the pipe goes into the tailpipe. But I can see that there are no joints on it on the exhaust apart from up under the engine, and I can't really find any spare parts catalogue, list. The car is an :Aveo 1.2 86 HP (63) Year: 2013 VIN: KL1TF6939DB129111 And I don't really see how you would be able to get a complete exhaust over the rear axle, I hope someone can help.
Jeg taler engelsk, det gør de fleste af os. Hvis du kan oversætte til engelsk, ville det være MEGET nyttigt at løse dit udstødningsproblem. Kan du bruge google translate, da jeg ikke er klar over dit nøjagtige udstødningsproblem? Vi vil gerne hjælpe dig, men du skal være flere specifikt om dine udstødningsproblemer.

English:
I speak English, most of us do. If you can translate to English it would be VERY helpful to solve your exhaust problem. Can you use google translate as I am not clear about your exact exhaust problem? We want to help you, but you have to be more
specific about your exhaust issues.

Ibjust:

Mener du, hvor dit udstødningsrør slutter sig til udstødningsmanifolden? Jeg er ikke klar over dette problem.

Last edited by oilcanhenry; October 2nd, 2022 at 6:39 PM.
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
tonderuzayi
Sonic (Aveo)
1
November 20th, 2018 8:05 AM
mwatters
Sonic (Aveo)
3
September 24th, 2011 6:54 PM
VinceTrifecta
Sonic (Aveo)
0
July 28th, 2010 4:10 PM
rustyG3
Sonic (Aveo)
3
February 12th, 2010 2:04 PM
INKOGNITO3
Sonic (Aveo)
0
August 9th, 2009 6:30 PM



Quick Reply: Aveo “udstødning”



All times are GMT -5. The time now is 8:57 AM.